Zobrazeno 1 - 10
of 147
pro vyhledávání: '"Distance Teaching and Learning"'
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 2, p 189 (2024)
The COVID-19 pandemic and subsequent school lockdowns in many countries forced teachers to deliver lessons online to ensure that students continued their studies. This shift, which caused major challenges for school systems worldwide, significantly a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81d41d7219634d7fac4399f248556c02
Autor:
Shohel, M. Mahruf C., Ashrafuzzaman, Md., Alam, Atm Shafiul, Mahmud, Arif, Ahsan, Muhammad Shajjad, Islam, Md Tariqul
Publikováno v:
New Student Literacies amid COVID-19: International Case Studies
Autor:
Carmen Argondizzo, Franca Poppi
Publikováno v:
Iperstoria, Iss 21 (2023)
Introduction to the special section “ICT Affordances and Higher Education: From Face-to-Face to Digital Learning Environments.”
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/538fa92a0bb34c919ed23b76731243fd
Autor:
Reimers, Fernando M.
This open access book provides an analysis of the effects of the COVID-19 Pandemic on diverse education systems, and of the results of the policies adopted to sustain educational opportunities. Through a series of diverse national case studies, the b
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/76752
Publikováno v:
European Distance and E-Learning Network (EDEN) Conference Proceedings. (1):213-222
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=983575
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pedagogika / Pedagogy Studies. 140(4):5-17
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=943364
Publikováno v:
Інформаційні технології і засоби навчання, Vol 85, Iss 5 (2021)
The article deals with the results of the online survey on the problems and needs of Ukrainian educators toward the use of the digital tools for distance teaching and learning conducted by the Comparative Studies Department for Information and Educat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/30b5905abd8a4e6d8a5e2014292d2d92
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d769e7e15f74243b57d3a2bacd24b98
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.