Zobrazeno 1 - 10
of 297
pro vyhledávání: '"Discursive mobility"'
Autor:
Pizzolato, Giulia
Publikováno v:
Cahiers d'Études Africaines, 2014 Jan 01. 54(213/214), 475-498.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24476031
Autor:
Manning, Peter J.
Publikováno v:
Studies in Romanticism, 2010 Jul 01. 49(2), 195-196.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41059285
Autor:
Wells, Susan
Publikováno v:
Philosophy & Rhetoric, 2002 Jan 01. 35(2), 120-137.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40238115
Autor:
Ploog, Katja
Publikováno v:
27th LIPP Symposium LMU Munich “Language and Migration”
27th LIPP Symposium LMU Munich “Language and Migration”, Nov 2021, Munich, Germany
27th LIPP Symposium LMU Munich “Language and Migration”, Nov 2021, Munich, Germany
International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b9f694e9cf894f58d2493c4d54892990
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-03548382
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-03548382
Autor:
Moser, Walter
Publikováno v:
The Eighteenth Century, 1981 Jan 01. 22(1), 3-20.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41467230
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Susan Wells
Publikováno v:
Philosophy and Rhetoric. 35:120-137
Here are two stones about double consciousness: they will become, eventually, stories about the public sphere: W. E. Β. Du Bois formulating the theory of double consciousness, and S. Weir Mitchell presenting Mary Reynolds's case history, an instance
Autor:
Robert Walldén
Publikováno v:
Educare, Iss 2 (2021)
Exploring spoken interaction in the teaching of texts and content knowledge to linguistically diverse Grade 6 students, this article responds to the need of a more nuanced understanding of how different patterns of interaction function in knowledge-b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/448f2df827e34ece8bf5595476f59ab9
Autor:
Peter J. Manning
Publikováno v:
Studies in Romanticism. 49:195-196
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.