Zobrazeno 1 - 10
of 212
pro vyhledávání: '"Dirichlet process mixtures"'
Autor:
Peter Trubey, Bruno Sansó
Publikováno v:
Entropy, Vol 26, Iss 4, p 335 (2024)
We consider a constructive definition of the multivariate Pareto that factorizes the random vector into a radial component and an independent angular component. The former follows a univariate Pareto distribution, and the latter is defined on the sur
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e23eabb5e0245cb8be889d27ab6aa7e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of the Royal Statistical Society. Series C (Applied Statistics), 2006 Jan 01. 55(5), 699-715.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3879119
Autor:
Carota, Cinzia, Parmigiani, Giovanni
Publikováno v:
Biometrika, 2002 Jun 01. 89(2), 265-281.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4140576
Autor:
Moreira, Diogo Barboza
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da USP
Universidade de São Paulo (USP)
instacron:USP
Repositório Institucional da UFSCAR
Universidade Federal de São Carlos (UFSCAR)
instacron:UFSCAR
Universidade de São Paulo (USP)
instacron:USP
Repositório Institucional da UFSCAR
Universidade Federal de São Carlos (UFSCAR)
instacron:UFSCAR
Coordenação de Aperfeiçoamento de Pessoal de Nível Superior (CAPES) The current advances of technology provides, among other things, several ways of collecting data, which enlarges the possibility of studying new phenomena. Researches focused on
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9af89e363add5f17097104d25140fdfb
https://doi.org/10.11606/d.104.2022.tde-03012023-095053
https://doi.org/10.11606/d.104.2022.tde-03012023-095053
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 57(2), 236-256. American Marketing Association
Bruce, N I, Becker, M & Reinartz, W 2020, ' Communicating Brands in Television Advertising ', Journal of Marketing Research, vol. 57, no. 2, pp. 236-256 . https://doi.org/10.1177/0022243719892576
Bruce, N I, Becker, M & Reinartz, W 2020, ' Communicating Brands in Television Advertising ', Journal of Marketing Research, vol. 57, no. 2, pp. 236-256 . https://doi.org/10.1177/0022243719892576
Many studies have quantified the effects of TV ad spending or gross rating points on brand sales. Yet this effect is likely moderated by the different types of brand-related messages or cues (e.g., logo, brand attributes) embedded in the ads and by t
Publikováno v:
Journal of the Royal Statistical Society. Series C (Applied Statistics), 2008 Jan 01. 57(2), 207-225.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20492597