Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Direct-indirect effect"'
Autor:
Tatan Sukwika, Lidya Fransisca
Publikováno v:
Indonesian Journal of Forestry Research, Vol 8, Iss 2, Pp 135-157 (2021)
Developing and maintaining forest sustainably is a way to support sustainable development. From the technical point of view, the sustainability of community forest could be articulated not only based on the three aspects i.e. economic (ECO), social c
Publikováno v:
Volume: 19, Issue: 82 169-190
Eurasian Journal of Educational Research
Eurasian Journal of Educational Research
Purpose:The aim of the study was to investigate the extent students’learning strategies and reading enjoyment variables predicted PISA 2009 reading achievement,and to examine whether reading enjoyment had a mediator effect in therelationship betwee
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::473e271496c3ca6a56971fce737cae00
https://hdl.handle.net/11499/30492
https://hdl.handle.net/11499/30492
Publikováno v:
Volume: 11, Issue: 1 55-63
Türkiye Biyolojik Mücadele Dergisi
Türkiye Biyolojik Mücadele Dergisi
In thisstudy, the direct spraying effects and indirect effects of the Bacillus thuringiensis var. kurstaki (Btk) product, Delfin, on the predatoryinsect, Cryptolaemus montrouzieri Mulsant(Coleoptera: Coccinellidae), wereinvestigated. The predator was
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::abf2a2b2550806a8fe53764542ec01ce
https://dergipark.org.tr/tr/pub/tbmd/issue/56024/620020
https://dergipark.org.tr/tr/pub/tbmd/issue/56024/620020
Purpose: The aim of the study was to investigate the extent students' learning strategies and reading enjoyment variables predicted PISA 2009 reading achievement, and to examine whether reading enjoyment had a mediator effect in the relationship betw
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::233bb61f8c944d19ed1dd69abf450734
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.