Zobrazeno 1 - 10
of 1 966
pro vyhledávání: '"Dionne I"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cross, Dionne I. a, ∗, Hong, Ji Y. b
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education October 2012 28(7):957-967
Autor:
Kilic, Hulya, Cross, Dionne I., Ersoz, Filyet A., Mewborn, Denise S., Swanagan, Diana, Kim, Jisun
Publikováno v:
Teaching Children Mathematics, 2010 Feb 01. 16(6), 350-357.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41199482
Publikováno v:
Educational Psychology Review, 2006 Dec 01. 18(4), 343-360.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23364154
Long-term exercise training and soy isoflavones to improve quality of life and climacteric symptoms.
Autor:
Fontvieille, A.1,2 (AUTHOR), Dionne, I. J.1,2 (AUTHOR), Riesco, E.1,2 (AUTHOR) E.Riesco@USherbrooke.ca
Publikováno v:
Climacteric. Jun2017, Vol. 20 Issue 3, p233-239. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Research in Science Teaching. 49:1240-1270
An assessment-oriented design-based research model was applied to existing inquiry-oriented multimedia programs in astronomy, biology, and ecology. Building on emerging situative theories of assessment, the model extends prevailing views of formative
Autor:
Dionne I. Cross, Ji Hong
Publikováno v:
Teaching and Teacher Education. 28:957-967
This qualitative case study discusses teachers' emotions, in particular two elementary teachers in a school serving a high-poverty, high-minority population. Using Bronfenbrenner's ecological system framework, we examined how these teachers' internal
Publikováno v:
Teaching Children Mathematics. 19:42-49
Kindergartners and first-grade students listen excitedly to a modified storybook to guide their geometry activities.