Zobrazeno 1 - 10
of 232
pro vyhledávání: '"Dionisio J"'
Publikováno v:
International Journal of Health Policy and Management, Vol 5, Iss 11, Pp 653-662 (2016)
Background Recognizing the importance of having a broad exploration of how cultural perspectives may shape thinking about ethical considerations, the Centers for Disease Control and Prevention (CDC) funded four regional meetings in Africa, Asia, Lati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/71d39e4ca0c64e9c974d3cb5540a0ca1
Autor:
Victor M. Cáceres, Sekou Sidibe, McKenzie Andre, Denise Traicoff, Stephanie Lambert, Melanie E. King, Ditu Kazambu, Augusto Lopez, Biagio Pedalino, Dionisio J. Herrera Guibert, Peter Wasswa, Placido Cardoso, Bernard Assi, Alioune Ly, Bouyagui Traore, Frederick J. Angulo, Linda Quick
Publikováno v:
Emerging Infectious Diseases, Vol 23, Iss 13, Pp - (2017)
The 2014–2015 epidemic of Ebola virus disease in West Africa primarily affected Guinea, Liberia, and Sierra Leone. Several countries, including Mali, Nigeria, and Senegal, experienced Ebola importations. Realizing the importance of a trained field
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/55bed43fc8574ceb94e92e7a248df497
Publikováno v:
In Pulmonology November-December 2024 30(6):537-545
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tecnohumanismo. 1:102-113
Es importante conocer el estado en que se encuentra la calidad educativa en educación superior. Como Fundamento teórico, para el concepto de calidad educativa, encontramos que para Vásquez la noción de competencia tiene sus orígenes en el m
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.