Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Dion, Susan"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dion, Susan
Publikováno v:
The SHAFR Guide Online
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1163/2468-1733_shafr_SIM130070009
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dion, Susan D.
The Truth and Reconciliation Commission and Indigenous activism have made many Canadians uncomfortably aware of how little they know about First Nations, M��tis, and Inuit peoples. In Braided Learning, Lenape-Potawatomi scholar and educator Susan
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c1a4c467aba56dc0885f6d3172782e88
Over the course of the 2019—2020 academic year, the British Council and Bodies in Translation (BIT) at the Re•Vision Centre for Art and Social Justice at the University of Guelph partnered with three universities in Turtle Island, in the province
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______453::38f7c43eb031091842735cad229cc368
https://hdl.handle.net/10214/26961
https://hdl.handle.net/10214/26961
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dion, Susan1, Griffith, Jane2
Publikováno v:
English Studies in Canada. Sep2018, Vol. 44 Issue 3, p25-48. 24p.
Autor:
Dion, Susan D.
In Braided Learning, Lenape-Potawatomi educator Susan Dion inspires engagement with the histories and perspectives of Indigenous peoples, cultivating capacities for understanding, attunement, and respect.
Autor:
Dion, Susan D.1 sdion@edu.yorku.ca
Publikováno v:
Canadian Review of Sociology. Nov2016, Vol. 53 Issue 4, p468-473. 6p.
Autor:
Dion, Susan D., Salamanca, Angela
Publikováno v:
Canadian Journal of Native Studies; 2018, Vol. 38 Issue 1, p183-207, 25p