Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Dini, Hossein"'
Publikováno v:
In International Journal of Psychophysiology July 2024 201
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Journal of Biological Macromolecules 1 December 2020 164:1501-1509
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dini, Hossein1 (AUTHOR), Simonetti, Aline2 (AUTHOR), Bigne, Enrique2 (AUTHOR) enrique.bigne@uv.es, Bruni, Luis Emilio1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 3/16/2022, Vol. 12 Issue 1, p1-11. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Sendi, M, Dini, H & Calhon, V D 2022, ' Dynamic Functional Network Connectivity Features Overlap Across Psychotic Disorders ', Biological Psychiatry, vol. 91, no. 9, Suppl., pp. S307-S308 . https://doi.org/10.1016/j.biopsych.2022.02.778
BackgroundDynamic functional network connectivity (dFNC) is a powerful approach that has shown the ability to differentiate patients and healthy control (HC). There is a need to better understand the relationship between schizophrenia (SZ), bipolar (
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::81ab76d5e4fbce3299ab05a9048d0cb3
https://vbn.aau.dk/da/publications/61e3b1db-eb1c-47cc-88ec-292783c2645b
https://vbn.aau.dk/da/publications/61e3b1db-eb1c-47cc-88ec-292783c2645b
Annual conference AEMARK 22 In this study, we assessed whether different levels of narrativity (high vs. low) in video advertising causes differences in neuronal inter-subject correlation (ISC), which is a measure of shared information processing dur
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1f5712df5dfdf9d712841bb589fe1ee1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Dini, H, Simonetti, A, Binge, E & Bruni, L E 2021, EEG theta and ERP responses to congruent versus incongruent brands . in EEG theta and ERP responses to congruent versus incongruent brands . Society for Neuroscience, Chicago, USA . https://doi.org/10.5281/zenodo.5564834
Neuroimaging and behavioral studies have shown that brands convey meaning to consumers. How the brain immediately reacts to brand logos followed by either congruent or incongruent pictorial brand cues can deepen the understanding on the semantic proc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b9d86f9968292e62c0f948eb325a2354