Zobrazeno 1 - 10
of 214
pro vyhledávání: '"Dingle, K"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Inflammation Research, Vol Volume 10, Pp 19-28 (2017)
Fawaz Y Azizieh,1 Khulood O Alyahya,2 Kamaludin Dingle1 1Department of Mathematics and Natural Sciences, Gulf University for Science and Technology, International Centre for Applied Mathematics and Computational Bioengineering, West Mishref, Kuwait;
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f2cc62900bf74e4487621d4293ae6723
Predicting phenotype transition probabilities via conditional algorithmic probability approximations
Peer reviewed: True
Unravelling the structure of genotype-phenotype (GP) maps is an important problem in biology. Recently, arguments inspired by algorithmic information theory (AIT) and Kolmogorov complexity have been invoked to uncover simplic
Unravelling the structure of genotype-phenotype (GP) maps is an important problem in biology. Recently, arguments inspired by algorithmic information theory (AIT) and Kolmogorov complexity have been invoked to uncover simplic
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e612facb68cbc1bb14cebe5755058769
https://doi.org/10.1101/2022.09.21.508902
https://doi.org/10.1101/2022.09.21.508902
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Integrated Pharmacy Research and Practice, Vol 2014, Iss Issue 1, Pp 1-9 (2013)
Thi-My-Uyen Nguyen,1 Esther TL Lau,1,3 Kathryn J Steadman,1 Julie AY Cichero,1 Kaeleen Dingle,2 Lisa M Nissen1,3 1School of Pharmacy, University of Queensland, Brisbane, QLD, Australia; 2School of Public Health, Queensland University of Technology, B
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b44bd44d3f8c4c48ba1678f59a8752be
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.