Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"Ding, Meixia"'
Autor:
Ding, Meixia
The goal of this study is to align teachers’ Mathematical Knowledge for Teaching (MKT) with their classroom instruction. To reduce the classroom complexity while keeping the connection between teaching and learning, I focused on Teacher Responses t
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1969.1/ETD-TAMU-1481
Autor:
Ding, Meixia.
Publikováno v:
Connect to the full text of this online resource..
"Major Subject: Curriculum and Instruction" Title from author supplied metadata (automated record created 2010-03-12 12:08:51). Includes bibliographical references.
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1969.1/ETD-TAMU-1481
Publikováno v:
Asian Journal for Mathematics Education; Jun2024, Vol. 3 Issue 2, p143-173, 31p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ZDM - Mathematics Education; Feb2024, Vol. 56 Issue 1, p87-99, 13p
Publikováno v:
Asian Journal for Mathematics Education; Dec2023, Vol. 2 Issue 4, p492-510, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.