Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"Dincer, Füsun Istanbullu"'
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 3 July 2015 195:413-422
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
CETIN, Gürel, DINCER, Füsun İstanbullu
Publikováno v:
Volume: 9, Issue: 2 35-41
Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi
Bilgi Ekonomisi ve Yönetimi Dergisi
Positive word-of-mouth from customers is a sought after desire for any organization. Inter-consumer influenceis directly related to company image, customer satisfaction, retention and acquisition, overall costs and profits.With the advancement of tec
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::fa32993d29fa273cc4493114f2e62e59
https://dergipark.org.tr/tr/pub/beyder/issue/3469/47187
https://dergipark.org.tr/tr/pub/beyder/issue/3469/47187