Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Dinç, Dilem"'
Publikováno v:
In Annales médico-psychologiques June 2022 180(6):503-507
Autor:
KURHAN, Faruk, KAMIŞ, Gülsüm Zuhal, DİNÇ, Dilem, TEKİN, İshak, IŞIK, Mesut, ALHAN, Cafer, ÖKMEN, Anıl Cemre
Publikováno v:
Turkish Journal of Psychiatry; Autumn2024, Vol. 35 Issue 3, p178-185, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dinç, Dilem, Yuvayapan, Fatma
Publikováno v:
Turkish Studies - Language & Literature; mar2024, Vol. 19 Issue 1, p417-428, 12p
Autor:
DİNÇ, Dilem1 dilem.dinc@istiklal.edu.tr, ASLAN, Hürol2 hurol_aslan@mersin.edu.tr
Publikováno v:
Turkish Academic Research Review. haz2021, Vol. 6 Issue 2, p439-448. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dinç, Dilem
Çalışmanın amacı Sözel/Görsel ile Holistik/Analitik bilişsel stillerin farklı bağlamlarda yapılan konuşmaların algılanmasında etkisinin olup olmadığının; varsa bu etkinin EEG örüntüsünün incelenmesidir. Çalışmanın ilk kıs
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10208::fbd92a79129bbb5602c94a4d565a7f33
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/220210
https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/220210
We tested the reliability of a parallel version of Cognitive Styles Analysis Test on a sample of Turkish population. The reliability measurements were performed through test-re-test and split-half analysis. The split-half reliability coefficients wer
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4727::f9fef24d34ba7d039820288036ffcf20
https://hdl.handle.net/20.500.12507/1286
https://hdl.handle.net/20.500.12507/1286
It is known that learning and memory impairments are at the forefront in both patients with prodromal Alzheimer’s dementia (pAD) and those with prodromal vascular dementia (pVD). In pAD, learning and memory impairments are predominantly prominent.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4727::f07a32edd4e628f11815c32c64e378ea
https://hdl.handle.net/20.500.12507/1289
https://hdl.handle.net/20.500.12507/1289