Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Dimov C"'
Publikováno v:
Dimov, Cvetomir; Marewski, Julian; & Schooler, Lael. (2013). Constraining ACT-R Models of Decision Strategies: An Experimental Paradigm. Proceedings of the Cognitive Science Society, 35(35). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5027x4cf
Cooperative minds: Social interaction and group dynamics. Proceedings of the 35th Annual Conference of the Cognitive Science Society
Cooperative minds: Social interaction and group dynamics. Proceedings of the 35th Annual Conference of the Cognitive Science Society
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3148ac0d9ceec6cc2628abee5b8119d4
http://www.escholarship.org/uc/item/5027x4cf
http://www.escholarship.org/uc/item/5027x4cf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.