Zobrazeno 1 - 10
of 6 760
pro vyhledávání: '"Dimensions of national culture"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Journal of Production Economics October 2023 264
Autor:
Bojadjiev, Marjan1, Mileva, Ivona1 ivona.mileva@uacs.edu.mk, Misoska, Ana Tomovska1, Vaneva, Marjana1
Publikováno v:
European Journal of Applied Economics. Apr2023, Vol. 20 Issue 1, p122-134. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gardašević, Jovana1 gardasevic.jovana@gmail.com, Ćirić, Maja1 majaciric79@yahoo.com, Stanisavljević, Ivan1 ivan.stanisavljevic@fimek.edu.rs
Publikováno v:
Ekonomika. Jan-Mar2021, Vol. 67 Issue 1, p77-89. 13p.
Autor:
Pavković Vladimir
Publikováno v:
Turističko Poslovanje, Vol 2018, Iss 22, Pp 71-80 (2018)
This paper presents the results of research into the role which dimensions of national culture have in shaping tourist behaviour and preferences with the aim to establish quality tourist service and the desired reputation, especially concerning forei
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/73c891703c484aff8574a493a9e3f8f3
Autor:
CAROLINA, ȚÎMBALARI1
Publikováno v:
Studies in Business & Economics. Dec2019, Vol. 14 Issue 3, p220-230. 11p.
Publikováno v:
In International Journal of Production Economics July 2014 153:1-12
Publikováno v:
The European Journal of Applied Economics. 20:122-134
Hofstede's definition (2001) of national culture - that it is mental programming: a pattern of thoughts, feelings, and actions that each person acquires in childhood and then applies throughout life - arms us with an ability to explain the difference