Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Dillon Michelle"'
Autor:
Paul O'Connor, Etimbuk Umana, Brian McNicholl, Ella Murphy, Marcus Jee, Daniel Khamoudes, John J O’Donnell, Binchy James, Bronwyn R McDermott, Dillon Michelle, Ackloo Rajnita, Gobin Avishka, Qurratalain Fatimah, Davis Jamie, Eduard Turcuman, Roche F Adam, Lee Solmi, Madden Marian, Torpey Tracey, McMackie Eamonn, Brennan Simone, Ambyr Reid
Publikováno v:
BMJ Open, Vol 13, Iss 9 (2023)
Introduction Simulation-based training (SBT) has gained significant traction within emergency medicine. The growing body of evidence describes the benefits that SBT can bring. However, identifying barriers and enablers when establishing successful SB
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/deece82e478247b1ae5ca180970a2243
Publikováno v:
Open Information Science, Vol 4, Iss 1, Pp 169-185 (2020)
Library and information science (LIS), as a whole, has not prioritized the information access of people inside of jails and prisons as a central tenet of library practice At the moment, there is growing attention given to states’ attempts to curtai
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a0aab3bb81e3445a965f5c2ff64dfd35
Publikováno v:
Sport, Education & Society; Nov2024, Vol. 29 Issue 9, p1099-1113, 15p
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2019 94:52-65
Autor:
Dillon, Michelle1 michelle.dillon@gmail.com
Publikováno v:
Journal of Intellectual Freedom & Privacy. 2023, Vol. 8 Issue 2, p6-8. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dillon, Michelle, Doyle, John
Publikováno v:
The Oxford Companion to the High Court of Australia, 1 ed., 2007, ill.
Publikováno v:
Journal of Teaching in Physical Education; Oct2017, Vol. 36 Issue 4, p445-454, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.