Zobrazeno 1 - 10
of 3 607
pro vyhledávání: '"Digital learning materials"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Nurse Education in Practice March 2020 44
Autor:
Ni Made Sri Mertasari, I Made Candiasa
Publikováno v:
Journal of Education Technology, Vol 6, Iss 3 (2022)
The use of digital learning materials through e-learning is expected to give students experience to be able to learn themselves in the industrial era 4.0. This study aims to formulate an evaluation method for digital learning materials that is releva
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2620dbd9434645f591e7c45ca11132d6
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Sains, Vol 6, Iss 2 (2019)
Abstract: Website is a collection of related pages and used to display information in the form of text, images, sounds, or a combination of everything that is static or dynamic. Website can be used as a marketing tool. This article discusses collabor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/881197559fbc42c8a4e0bb955feda19e
Autor:
Svanholm, Malin, Törnberg, Rebecka
The purpose of this study is to increase the knowledge about how teachers work with digital learning material and high-achieving students in the subject of mathematics. The study is based on active teachers in grades two, three and four. We used semi
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-95088
Autor:
Svanholm, Malin, Törnberg, Rebecka
The purpose of this study is to increase the knowledge about how teachers work with digital learning material and high-achieving students in the subject of mathematics. The study is based on active teachers in grades two, three and four. We used semi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______383::e2503fe43bd410c2a5f54a21ef58b188
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-95088
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-95088