Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Digital laboratories"'
Publikováno v:
Smart Learning Environments, Vol 10, Iss 1, Pp 1-18 (2023)
Abstract This study sought to develop and evaluate an online module based on inquiry learning with digital laboratories, which was intended to address students’ misconceptions in a science domain. In a quasi-experimental design, 171 first-year stud
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/80b0ba9114fe4c028ee87477068defb7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Viktor S. Kornilov, Irina A. Khanina
Publikováno v:
RUDN Journal of Informatization in Education, Vol 17, Iss 2, Pp 146-152 (2020)
Problem and goal. Currently, to school education in Russia is given a lot of attention, both from state structures and from the Ministry of Education of the Russian Federation. Federal State Educational Standards of secondary general education of the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b2ef2ca73dd749e2bb0e1dc7f19ae831
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Industrial and Manufacturing Engineering, Vol 3, Iss , Pp 100058- (2021)
To investigate the impact of the sudden shift to online education triggered by the COVID-19 pandemic, a survey was conducted among international mechanical engineering students, specializing in manufacturing technology, at the TU Dortmund University.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a7c67989667640f7826fa332297b65e1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Block, Debbie Galante
Publikováno v:
EMedia Magazine. Aug2000, Vol. 13 Issue 8, p20. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Irina A. Khanina, Viktor S. Kornilov
Publikováno v:
RUDN Journal of Informatization in Education, Vol 17, Iss 2, Pp 146-152 (2020)
Problem and goal. Currently, to school education in Russia is given a lot of attention, both from state structures and from the Ministry of Education of the Russian Federation. Federal State Educational Standards of secondary general education of the