Zobrazeno 1 - 10
of 340
pro vyhledávání: '"Digital influencers"'
Publikováno v:
Information, Vol 15, Iss 10, p 601 (2024)
Social networks have become a significant part of people’s daily lives, particularly in the purchasing process. In this context, digital influencers have played an essential role in shaping consumers’ opinions. In this sense, studying the role of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fda6211eea7343558a7406ac8516d282
Autor:
Shohil Kishore, Amy Errmann
Publikováno v:
Australasian Journal of Information Systems, Vol 28 (2024)
Digital influencers play an essential role in determining information diffusion during crisis events. This paper demonstrates that information diffusion (retweets) on the social media platform Twitter (now X) highly depends on digital influencers’
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/40a99598ead14a8aa0ece5d693916151
Autor:
Wang, Panpan, Huang, Qian
Publikováno v:
Internet Research, 2022, Vol. 33, Issue 1, pp. 178-207.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/INTR-08-2020-0467
Publikováno v:
Brazilian Creative Industries Journal, Vol 3, Iss 1, Pp 242-259 (2023)
This paper aims to discuss the impact of digital influencers’ content monetization on social media in the context of platform governance. For achieving this objective, it characterizes the Monetization Supply Chain and the different monetization mo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d7cc0443814d47939608d60e1a4771e6
Autor:
Belem Barbosa, Edar Añaña
Publikováno v:
Management Letters/Cuadernos de Gestión, Vol 23, Iss 1, Pp 75-86 (2023)
This article examines the impact of digital influencers´ recommendations, especially Instagrammers, on the purchase intention of healthy food. In addition to the direct influence of source credibility on behavioral intention, the study also examines
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/18dbec51632448428f5627459f2e5665
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Gestão em Análise, Vol 11, Iss 3, Pp 57-69 (2022)
Nowadays, we live in a society in constant evolution, marked by accelerated technological advances and now we are going through another social transition born from the third industrial revolution, also known as the digital age that was originated in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fa1ba88508a0448d8e727b3936985f5d
Publikováno v:
Strategic Corporate Communication in the Digital Age