Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Digital gaps"'
Autor:
Mussa Saidi Abubakari
Publikováno v:
Journal of Computing Research and Innovation, Vol 9, Iss 2 (2024)
In a pervasive digitalised society, integrating digital technologies (DT) within educational environments has become imperative for nurturing effective educational outcomes. Given the widespread use of DT, educational institutions, including those in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/728aa09b37034dd8a6c168aa4d937cb0
Autor:
Iryna Sushyk, Oleksandr Sushyk
Publikováno v:
Соціальна економіка, Iss 65, Pp 44-57 (2023)
The purpose of the study is to show the features of the digital transformation of society and the social sphere, in particular, using digital services and portals for migrants in the social security system. The following tasks have been set to achiev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2cc62417d06f4c29a8cee65f49e284f8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alexandra Gelis, Deborah Barndt
Publikováno v:
Canadian Food Studies, Vol 8, Iss 4 (2022)
The Earth to Tables Legacies Project emerged in 2015, growing out of personal relationships, but also built on a long trajectory of participatory research, multimedia arts production and popular education. We created an intergenerational and intercul
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/155d52894ee34dc097ecfa09ccac3c2d
Autor:
Caradaica, Mihail, Negrescu, Victor
Publikováno v:
Annals of the Ovidius University of Constanta - Political Science Series. 9(1):7-25
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=928130
Autor:
Gideon Seun Olanrewaju, Seun Bunmi Adebayo, Abiodun Yetunde Omotosho, Charles Falajiki Olajide
Publikováno v:
International Journal of Educational Research Open, Vol 2, Iss , Pp 100092- (2021)
The COVID19 pandemic has contributed to a digital economy by emphasising the importance of digital infrastructure while exposing the digital gaps between countries and communities. For example, during the period of COVID19, schools were closed with n
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ac3c38c35c144cf09d7f0b5e47262c90
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hiew, Fui Chin, Chew, Esyin
Publikováno v:
On the Horizon, 2016, Vol. 24, Issue 2, pp. 145-152.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/OTH-09-2015-0063
Publikováno v:
VIRTUAL CLASSROOM; Vol. 3 No. 7 (2022): Vol. 3 No. 7 (2022): Virtual Classroom Magazine. July-December 2022 edition; 196-209
AULA VIRTUAL; Vol. 3 Núm. 7 (2022): Vol. 3 Núm. 7 (2022): Revista Aula Virtual. edición julio-diciembre 2022; 196-209
AULA VIRTUAL; Vol. 3 Núm. 7 (2022): Vol. 3 Núm. 7 (2022): Revista Aula Virtual. edición julio-diciembre 2022; 196-209
El objetivo de esta investigación ha sido determinar el impacto formativo que tiene el uso del internet en los estudiantes de secundaria - bachillerato de la población de Ixiamas en el Norte de la Paz Bolivia. La existencia o ausencia de relaciones
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.