Zobrazeno 1 - 10
of 5 276
pro vyhledávání: '"Digital firm"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Giustiziero, Gianluigi1 (AUTHOR), Kretschmer, Tobias2,3 (AUTHOR), Somaya, Deepak4 (AUTHOR), Wu, Brian5 (AUTHOR) wux@umich.edu
Publikováno v:
Strategic Management Journal (John Wiley & Sons, Inc.). Jun2023, Vol. 44 Issue 6, p1391-1424. 34p. 1 Chart, 5 Graphs.
Publikováno v:
In European Management Journal December 2022 40(6):873-882
Publikováno v:
Strategic Management Journal. 44:1391-1424
Digital firms tend to be both narrow in their vertical scope and large in their scale. We explain this phenomenon through a theory about how attributes of firms' resource bundles impact their scale and specialization. We posit that highly scalable re
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Freytag, Per Vagn, Philipsen, Kristian
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing, 2019, Vol. 34, Issue 5, pp. 1079-1092.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBIM-10-2018-0302
Autor:
Lee Bryant
Publikováno v:
Business Information Review. 38:111-114
The sudden switch to remote working has exposed the fatuous and even unproductive nature of many conventional management techniques in the modern workplace. Rather than micro-managing performance of individual contributors, this article argues that l
Publikováno v:
European Management Journal. 40:873-882
Autor:
Kristian Philipsen, Per Vagn Freytag
Publikováno v:
Freytag, P V & Philipsen, K 2019, ' Shaping business through and within networks : evolving from a traditional to a digital firm ', Journal of Business and Industrial Marketing, vol. 34, no. 5, pp. 1079-1092 . https://doi.org/10.1108/JBIM-10-2018-0302
Purpose Although individual and business actors are often mentioned as an important part of clarifying the stages that firms and their networks go through from starting up to becoming established, most studies have emphasised activities and resources