Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Digital epistemic games"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Serious Games
International Journal of Serious Games, 2020, 7 (1), pp.23-46. ⟨10.17083/ijsg.v7i1.336⟩
International Journal of Serious Games, Serious Games Society, 2020, 7 (1), pp.23-46. ⟨10.17083/ijsg.v7i1.336⟩
International Journal of Serious Games, 2020, 7 (1), pp.23-46. ⟨10.17083/ijsg.v7i1.336⟩
International Journal of Serious Games, Serious Games Society, 2020, 7 (1), pp.23-46. ⟨10.17083/ijsg.v7i1.336⟩
International audience; The development of pedagogies that can provide alternatives to traditional approaches is becoming increasingly important as a means of enhancing the attractiveness of training courses, appealing to new types of learners and de
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b4339f5ad9aeb3fac1ccb876f6d41cd5
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02513485
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02513485
Publikováno v:
ICALT
HAL
HAL
Helping learners to easily develop their skills and adapt to their new profiles, are among the biggest challenges of the actors of the training field. The JEN.lab project aims to offer innovative perspectives for learning based on the design of digit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8da1f2f9be01cc56e9ad6be75e6e842e
https://hal.science/hal-01775217
https://hal.science/hal-01775217
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
la conférence internationale "Revisiting Participation"
la conférence internationale "Revisiting Participation", EUCOR, Jun 2015, Bâle, Switzerland
la conférence internationale "Revisiting Participation", EUCOR, Jun 2015, Bâle, Switzerland
Communication à; International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::60cda83fa0798783469ea5a9aacbd73a
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-01352027
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-01352027
Publikováno v:
Revisiting Participation International Conference
Revisiting Participation International Conference, 2015, Bâle, Switzerland
Revisiting Participation International Conference, 2015, Bâle, Switzerland
International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::de063acca2260bf434f91207c26e5ec9
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01916033
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01916033
Autor:
Sanchez, Eric
Publikováno v:
VIIe colloque « Questions de pédagogies dans l'enseignement supérieur »
VIIe colloque « Questions de pédagogies dans l'enseignement supérieur », Jun 2013, Sherbrooke, Canada
VIIe colloque « Questions de pédagogies dans l'enseignement supérieur », Jun 2013, Sherbrooke, Canada
International audience; Cet article décrit les fondements théoriques et méthodologiques sur lesquels s'appuie la conception d'un jeu numérique destiné à la formation initiale et continuée d'enseignants. Les compétences visées concernent les
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6021e5dfe14c0700b83006e300488272
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01161928
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01161928
Publikováno v:
International Journal of Serious Games, Vol 7, Iss 1 (2020)
The development of pedagogies that can provide alternatives to traditional approaches is becoming increasingly important as a means of enhancing the attractiveness of training courses, appealing to new types of learners and designing learning systems
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/46ab342e3cd641f9a304d4610136d0fa
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SHS Web of Conferences; 2018, Vol. 52, pN.PAG-N.PAG, 16p