Zobrazeno 1 - 10
of 167
pro vyhledávání: '"Digital curriculum materials"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jalminger, Felicia, Svensson, Emelie
Dagens samhälle blir mer digitaliserat för varje år som går och skolan följer den utvecklingen; därmed ökar digitaliseringen och användandet av digitala läromedel även i skolan. Därför är undersökningen relevant för den
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-95365
Autor:
Jalminger, Felicia, Svensson, Emelie
Dagens samhälle blir mer digitaliserat för varje år som går och skolan följer den utvecklingen; därmed ökar digitaliseringen och användandet av digitala läromedel även i skolan. Därför är undersökningen relevant för den
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______383::da4b08ad8c2bbc4ee8f9ca1af2278f86
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-95365
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-95365
DEVELOPING A MACHINE LEARNING RUBRIC FOR PROPORTIONAL REASONING WITHIN DIGITAL CURRICULUM MATERIALS.
Publikováno v:
Conference Papers -- Psychology of Mathematics & Education of North America; 2024, p1973-1974, 2p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ZDM. 49:687-699
The rise of digital resources has had profound effects on mathematics curricula and there has been a concurrent increase in teachers flipping their instruction—that is, assigning instructional videos or multimedia for students to watch as homework
Autor:
Jeffrey Choppin, Zenon Borys
Publikováno v:
ZDM. 49:663-674
We explore questions around the design, development, and dissemination of digital curriculum materials, the perspectives in these areas, and how these perspectives align with broader discourses in education. We identify and briefly describe four pers