Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Digital courseware"'
Autor:
Nurulizzati Abdul Ghafar, Bahbibi Rahmatullah, Nor Asiah Razak, Fadhil Harfiez Abdul Muttallib, Muhamad Hariz Muhamad Adnan, Lia Laela Sarah
Publikováno v:
Journal of ICT in Education, Vol 10, Iss 1, Pp 26-39 (2023)
Rapid technological advances are having an impact on the field of education. Multimedia courseware is a widely used option to help facilitate teaching and learning in the classroom. A large selection of courseware that covers many learning topics mak
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e63d5662fa7f41f5bfa5f1d32170461b
Publikováno v:
Smart Learning Environments, Vol 5, Iss 1, Pp 1-19 (2018)
Abstract We have conducted a study on how many opportunities are necessary, on average, for learners to achieve mastery of a skill, also called a knowledge component (KC), as defined in the Open Learning Initiative (OLI) digital courseware. The study
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e944d6a358f04af881d197e88be69cde
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brousseau, Nancy, Carrier, Serge
Publikováno v:
CBLIS Conference Proceedings 2003 Volume I: New Technologies and their applications in education
Περιέχει το πλήρες κείμενο The Right Chemistry is a project under development for the Internet delivery of Digital Courseware and Learning Objects that cover the objectives of grades 11 and 12 Canadian Chemistry curriculum. It
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4c0dc2b872a9a78cb1d230663deb9f5d
http://hdl.handle.net/10797/14750
http://hdl.handle.net/10797/14750
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.