Zobrazeno 1 - 10
of 232
pro vyhledávání: '"Digital campus"'
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 17, Pp e36529- (2024)
Objective: The use of single-source data for real-world 3D modelling currently faces problems such as deformation, pulling and fuzzy texture at the bottom of buildings in some feature models because of the lack of images. Moreover, LIDAR generates a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7e1b019fd5ee4972b4233b6507d19394
Autor:
O. N. Brega, G. V. Kruglyakova
Publikováno v:
Obrazovanie i Nauka, Vol 26, Iss 1, Pp 171-201 (2024)
Introduction. The digital transformation of higher education in Russia has caused the need to revise the approaches to language training of university graduates. Aim. The present research aimed to model a Digital Campus with its services and function
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a5fdef6250a40c8970f6249e42ef5d6
Autor:
Wang Enfu
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
The development of big data concepts and technology can not only effectively improve management efficiency but also promote the realization of personalized management. Based on the concept of big data and the management concepts advocated by scientif
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff582a99293743dea7769d8b0885d718
Autor:
Elena Alexandrovna Panina
Publikováno v:
Вестник Майкопского государственного технологического университета, Vol 0, Iss 2, Pp 57-62 (2023)
The importance of the digital transformation of an educational institution is due to global trends in the spread of digital tools in all spheres of public life. The digital environment today is the most powerful driver of educational services, changi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f0057b9ef7b486884249ca67160bdfa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 5453-5465 (2021)
Digital data trails from disparate sources covering different aspects of student life are stored daily in most modern university campuses. However, it remains challenging to (i) combine these data to obtain a holistic view of a student, (ii) use thes
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bbc55b3d49f64b7a977868653758d27b
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 8, Pp 119635-119653 (2020)
Recently, campuses have been embracing smart digital technologies in order to boost the efficiency of education and creativity. Thus, massive heterogeneous flows are generated as a result of multitude simultaneous access from several heterogeneous de
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0f88eeda66b241a5a6a4c8479dc1990e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.