Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Digital badging"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pilot and Feasibility Studies, Vol 3, Iss 1, Pp 1-11 (2017)
Abstract Background Detailed descriptions of implementation strategies are lacking, and there is a corresponding dearth of information regarding methods employed in implementation strategy development. This paper describes methods and findings relate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8f2d623ae186418881d46b2c4eb8524b
Autor:
Emily McIntosh, Mary Barden
Publikováno v:
Journal of Learning Development in Higher Education, Iss 14 (2019)
This article explores the development of the LEAP (Learning Excellence Achievement Pathway) framework at the University of Bolton, UK. It describes the nature of the project and focuses on the methodology involved in conducting an institution-wide au
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/804f83d5ae174f41bbe14da38b725634
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Reference Module in Social Sciences 2022
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mary Barden, Emily Alice McIntosh
Publikováno v:
Journal of Learning Development in Higher Education, Iss 14 (2019)
This article explores the development of the LEAP (Learning Excellence Achievement Pathway) framework at the University of Bolton, UK. It describes the nature of the project and focuses on the methodology involved in conducting an institution-wide au
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.