Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Digital Portfolios"'
Autor:
Olivia G Stewart
Publikováno v:
Language and Literacy: A Canadian Educational e-journal, Vol 26, Iss 1 (2024)
This study explores how diverse high school English students designed open-ended, multimodal projects across digital platforms (Weebly, blogs, and Instagram). Framed by metafunctions, emergent and axial coding of each student’s website homepage sho
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/64226a95799f4d7fa1263176a32ace7e
Publikováno v:
Canadian Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 13, Iss 1, Pp 1-20 (2022)
This study focuses on how the use of digital portfolios in teacher education can support teacher candidates to shift their understanding of assessment as they form their assessment identity. The study was in the context of changing curriculum and ass
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e359b6138fd416e8d9d64320ff6ecb2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The Contribution of Digital Portfolios to Higher Education Students’ Autonomy and Digital Competence
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 8, p 829 (2023)
Education is continuously evolving, even more with rapid technological advances and the needs and possibilities detected from the COVID-19 pandemic experience. In the current social context for higher education students, their need to have skills and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/674af47c44ec46fe981666348799c31c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paola Cabrera-Solano
Publikováno v:
International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), Vol 15, Iss 24, Pp 159-175 (2020)
The purpose of this study is to analyze the use of digital portfolios to enhance EFL (English as a Foreign Language) speaking skills in English-major under-graduate students at Universidad Tecnica Particular de Loja, in southern Ecuador. The particip
Publikováno v:
Revemop; v. 4 (2022): Rolling Pass; e202209
Revemop
Universidade Federal de Ouro Preto (UFOP)
instacron:UFOP
Revemop
Universidade Federal de Ouro Preto (UFOP)
instacron:UFOP
In this article we present the results of a study developed in initial teacher training on the use of digital portfolios as a learning and assessment strategy. In the study, with characteristics of an interpretative case study, we interviewed student
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::3d69d72c5cdf9b517227579e9a9859eb
https://periodicos.ufop.br/revemop/article/view/5277
https://periodicos.ufop.br/revemop/article/view/5277
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.