Zobrazeno 1 - 10
of 455
pro vyhledávání: '"Digcompedu framework"'
Publikováno v:
Discover Education, Vol 3, Iss 1, Pp 1-23 (2024)
Abstract This study investigates the digital competence levels of Lebanese student teachers and in-service teachers using the DigCompEdu framework. The study employs a cross-sectional descriptive survey design, analyzing data from 170 in-service teac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/39d67735a4e44a509ab6b40e738282d3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
George Bekiaridis, Graham Attwell
Publikováno v:
Ubiquity Proceedings, Pp 20-20 (2024)
The AI Pioneers project, funded by the European Union, represents a significant initiative aimed at integrating Artificial Intelligence (AI) into the landscape of adult education and Vocational Education and Training (VET). Through a comprehensive me
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/60a00e7c5e1e4485a71ef510165dc1c5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Julio Cabero-Almenara, Juan-Jesús Gutiérrez-Castillo, Julio Barroso-Osuna, Antonio Rodríguez-Palacios
Publikováno v:
Journal of New Approaches in Educational Research, Vol 12, Iss 2, Pp 276-291 (2023)
Abstract The relevance and importance that the topic of Digital Competences for Teachers (DCT) has gained is evident both in the field of training and in research, as can be seen by the increase in the amount of research and meta-analysis carried out
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d2552f6bba294e4f9e5283d13fbf575f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.