Zobrazeno 1 - 10
of 363
pro vyhledávání: '"Diffusion of responsibility"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Şule Betül Tosuntaş
Publikováno v:
Journal of Pedagogical Research, Vol 4, Iss 3, Pp 344-358 (2020)
Determining the effect of social loafing behaviors on the performance of individual and group members in the context of group work is considered important. The aim of this research is to examine the effect of social loafing and cyberloafing behaviors
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f3524d036a0c462f8131943a4ede9d4a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brennan, Jason, author, English, William, author, Hasnas, John, author, Jaworski, Peter, author
Publikováno v:
Business Ethics for Better Behavior, 2021.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190076559.003.0003
Autor:
Brennan, Jason, author, English, William, author, Hasnas, John, author, Jaworski, Peter, author
Publikováno v:
Business Ethics for Better Behavior, 2021, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190076559.003.0010
Autor:
Ungemah, Joe, author
Publikováno v:
Punching the Clock : Adapting to the New Future of Work, 2021.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190061241.003.0007
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2021)
In social contexts, people are responsible for their actions and outcomes. Diffusion of responsibility is a well-known social phenomenon: people feel less responsible when performing an action with co-actors than when acting alone. In previous studie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ceb0812b18a04b638ea4ad9731c4030d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
With reference to social–cognitive theory, the aim of the present study was to examine whether school students’ tendency to display different moral disengagement mechanisms varies according to different social cues in hypothetical events in which
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2371b56278bc430e99bc902cb324a055
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.