Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Difficulties and challenges"'
Publikováno v:
Haiyang Kaifa yu guanli, Vol 40, Iss 9, Pp 19-29 (2023)
Under the background of marine strategy and clean energy strategy, China has carried out large-scale construction around marine ranching and offshore wind farms and made great achievements. However, the problems such as high project cost, the fragmen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b0f9c75a5926413ea71ed7ea0c3c25f7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Merfat Ayesh Alsubaie
Publikováno v:
Heliyon, Vol 8, Iss 7, Pp e09811- (2022)
Despite distance education’s negative impacts on students’ learning and social literacy skills during the Covid-19 pandemic, it still has significant benefits. This study examined the distance education and social literacy of elementary school st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9cb5ea72a8904c9ba3d9ac9e4ae7ee5c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Silva , Fabio José Antonio da, Marques, Ronualdo, Souza Júnior, Moacir de, Grzebieluka, Douglas, Triches, Jean Carlos, Lima, Katiane de Carvalho, Conceição, José Luis Monteiro da, Pereira, Antônio Igo Barreto, Lima, José Willen Brasil, Santos, Eduardo Machado dos
Publikováno v:
Research, Society and Development; Vol. 11 No. 2; e17511225709
Research, Society and Development; Vol. 11 Núm. 2; e17511225709
Research, Society and Development; v. 11 n. 2; e17511225709
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
Research, Society and Development; Vol. 11 Núm. 2; e17511225709
Research, Society and Development; v. 11 n. 2; e17511225709
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
The change from face-to-face teaching methods to remote teaching since the beginning of the restriction measures due to the COVID-19 pandemic required, in the field of education, the sudden adaptation of educators, students and parents for the assura
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::b1c79b4a396a4138d969b2928d7e4ce2
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/25709
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/25709
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Das Ziel der vorliegenden Masterarbeit ist es, die Veränderung des Lernens im Einschulungsprozess unter dem Fokus von Stresssituationen während der SARS-CoV-2 Pandemie im intensivmedizinischen Setting zu untersuchen. Durch nicht standardisierte lei
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10650::f3596b52aa7d64aeaf5350c4f2e27b29
Autor:
Goulart, Guilherme Salgueiro
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações do UFSM
Universidade Federal de Santa Maria (UFSM)
instacron:UFSM
Universidade Federal de Santa Maria (UFSM)
instacron:UFSM
Coordenação de Aperfeiçoamento de Pessoal de Nível Superior - CAPES In this study, we propose and discuss the possibility of teaching Modern and Contemporary Physics (MCP) through a Potentially Meaningful Teaching Unit (PMTU), developed with the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::f285031660a7f7c980a0001f65747740
http://repositorio.ufsm.br/handle/1/22474
http://repositorio.ufsm.br/handle/1/22474