Zobrazeno 1 - 10
of 318
pro vyhledávání: '"Differential learning"'
Autor:
Ladislav Zjavka
Publikováno v:
Systems Science & Control Engineering, Vol 12, Iss 1 (2024)
Load corrections with respect to power quality (PQ) after the first pre-estimate of Renewable Energy (RE) power consumption must ensure system-tolerant performance without malfunctions. First, acceptable daily load sequences for the attached equipmen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c0898741f003403999da804cd67ae88e
Publikováno v:
Journal on Mathematics Education, Vol 14, Iss 2, Pp 275-292 (2023)
Equations are often used in mathematics and other subjects, which means that a media can teach students how to solve equations, particularly linear equations of two variables, or Sistem Persamaan Linear Dua Variabel (SPLDV) as it is called in Indones
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/83874894994d4222a126c9525128ca10
Autor:
Julius Baba Apidogo, Achraf Ammar, Atef Salem, Johannes Burdack, Wolfgang Immanuel Schöllhorn
Publikováno v:
Sports, Vol 12, Iss 1, p 5 (2023)
Effective sports training should be attuned to the athlete’s specific conditionings and characteristics. In motor learning research, two often neglected factors that influence this resonance are the learner’s athletic background and the structura
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/93cfba7f744843bda65ceb8ce659c670
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Sports Science, Medicine and Rehabilitation, Vol 14, Iss 1, Pp 1-12 (2022)
Abstract Background Lack of the neuromuscular control during locomotion in the knee joint leads to an increased risk of anterior cruciate ligament (ACL) injury in children. Hence, we aimed to explore the effects of a repetitive, model-oriented, and s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/46f2497c4e3340e896d4cde33d13446f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Patrik Ivusza, Tibor Hortobágyi, Balázs Sebesi, Balázs Gáspár, Ádám Fésüs, Mátyás Varga, Vanessza Malmos, Márk Váczi
Publikováno v:
Frontiers in Physiology, Vol 13 (2022)
Random practice is a form of differential learning and its favorable acute effects on motor performance are well described when visual tasks are practiced. However, no study to date has investigated the acute effects of differential learning using va
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/42d4a687cf304805be7c0167e5741d13
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.