Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Dietrich, Janan Janine"'
Autor:
Dietrich, Janan Janine
Thesis (PhD)--Stellenbosch University, 2015
ENGLISH ABSTRACT : In 2010, young people aged 15–24 years accounted for 42% of new HIV infections globally. In 2009, about five million (10%) of the total South African population was estimated to be
ENGLISH ABSTRACT : In 2010, young people aged 15–24 years accounted for 42% of new HIV infections globally. In 2009, about five million (10%) of the total South African population was estimated to be
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10019.1/97046
Autor:
Dietrich, Janan Janine1,2,3 (AUTHOR) dietrichj@phru.co.za, Ahmed, Nadia4,5 (AUTHOR), Tshabalala, Gugulethu1 (AUTHOR), Wu, Minju6 (AUTHOR), Mulaudzi, Mamakiri1 (AUTHOR), Hornschuh, Stefanie1 (AUTHOR), Atujuna, Millicent5 (AUTHOR), Muhumuza, Richard7 (AUTHOR), Ssemata, Andrew Sentoogo7,8 (AUTHOR), Stranix-Chibanda, Lynda9 (AUTHOR), Nematadzira, Teacler9 (AUTHOR), Bekker, Linda-Gail5 (AUTHOR), Martinson, Neil1 (AUTHOR), Seeley, Janet7,8 (AUTHOR), Fox, Julie10 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 6/29/2023, Vol. 17 Issue 6, p1-14. 14p.
Autor:
Dietrich, Janan Janine
Magister Artium (Psychology) - MA(Psych)
The aims of the study were to: (1) explore the education support services required by three learners who were integrated into the mainstream, (2) determine the level of support required by these learners
The aims of the study were to: (1) explore the education support services required by three learners who were integrated into the mainstream, (2) determine the level of support required by these learners
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11394/2749
Autor:
Dietrich, Janan Janine.
The aims of the study were to: (1) explore the education support services required by three learners who were integrated into the mainstream, (2) determine the level of support required by these learners to function maximally in the mainstream, (3) s
Externí odkaz:
http://etd.uwc.ac.za/index.php?module=etd&action=viewtitle&id=gen8Srv25Nme4_2515_1260775414
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dietrich, Janan Janine1,2 (AUTHOR) dietrichj@phru.co.za, Ahmed, Nadia3 (AUTHOR), Webb, Emily L.4 (AUTHOR), Tshabalala, Gugulethu1 (AUTHOR), Hornschuh, Stefanie1 (AUTHOR), Mulaudzi, Mamakiri1 (AUTHOR), Atujuna, Millicent5 (AUTHOR), Stranix‐Chibanda, Lynda6,7 (AUTHOR), Nematadzira, Teacler6 (AUTHOR), Ssemata, Andrew Sentoogo8 (AUTHOR), Muhumuza, Richard8 (AUTHOR), Seeley, Janet8,9 (AUTHOR), Bekker, Linda‐Gail5 (AUTHOR), Weiss, Helen A.4 (AUTHOR), Martinson, Neil1 (AUTHOR), Fox, Julie10 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of the International AIDS Society. Aug2022, Vol. 25 Issue 8, p1-10. 10p. 5 Charts.
Autor:
Dietrich, Janan Janine, Hornschuh, Stefanie, Madi, Phumla, Ramsammy, Candice W., Tsotetsi, Lerato, Tshabalala, Gugulethu, Nkala-Dlamini, Busisiwe, Violari, Avy, Kidman, Rachel
Publikováno v:
PLoS Digital Health; 2/2/2024, Vol. 3 Issue 2, p1-18, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.