Zobrazeno 1 - 10
of 1 584
pro vyhledávání: '"Diesel spray"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Energetic Materials Frontiers, Vol 2, Iss 4, Pp 265-271 (2021)
This paper investigates the effects of the split-injection strategy with a negative dwell time using a multi-hole diesel injector under evaporating conditions. To compare with negative dwell conditions, the single-injection and positive and zero dwel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5635e5ee80b2447f97f605505a22f665
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 70472-70478 (2021)
The shock wave phenomenon has been very common in the high-pressure fuel spray. In this paper, the effect of the shock waves on the spray development and the variations of the flow field parameters were investigated using the Schlieren imaging couple
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/390475229daf4b2f8a524cf17c7cb607
Autor:
Panos Sphicas, Apostolos Pesyridis
Publikováno v:
Energies, Vol 16, Iss 6, p 2874 (2023)
Engine efficiency and emissions depend on the fuel atomization and dispersion. The fuel atomization and dispersion depend heavily on the ambient pressure and temperature. In this work, to study Diesel sprays in engine conditions, an electrically heat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dfc1c4a67bad4c9ca9187692655a732a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nihon Kikai Gakkai ronbunshu, Vol 87, Iss 903, Pp 21-00131-21-00131 (2021)
In recent years, with the depletion of fossil resources, there is a need to further improve the thermal efficiency of diesel engines. In order to improve the thermal efficiency of diesel engines, it is necessary to realize rapid combustion. The combu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/08cc9bbd5a574fc995a5681fc47a9e61
Publikováno v:
Micromachines, Vol 13, Iss 11, p 1944 (2022)
A variety of needle-motion profiles are used in diesel injectors. However, it is unclear what the underlying mechanism is to determine the needle-motion profiles and how they affect the spray dynamics. It has been of significant interest to examine h
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d8a1a2dc018843e6a3fba9c331dc958a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.