Zobrazeno 1 - 10
of 248
pro vyhledávání: '"Dierckx, E."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences 1 September 2018 131:61-66
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lambotte, Deborah, Kardol, Martinus J. M., Schoenmakers, Birgitte, Fret, Bram, Smetcoren, A-S, De Roeck, Ellen E., Van der Elst, Michael, De Donder, Liesbeth, Dury, S., Dierckx, E., Duppen, D., Verte, D., Hoeyberghs, L. J., De Witte, N., Engelborghs, S., De Deyn, P. P., De Lepeleire, J., van der Vorst, A., Zijlstra, G. A. R., Kempen, G. I. J. M., Schols, J. M. G. A.
Publikováno v:
Health and social care in the community
Health & Social Care in the Community, 27(3), 632-641. Wiley
Health & Social Care in the Community, 27(3), 632-641. Wiley
Frail, older care recipients are often thought of as individuals with a decreased mastery of everyday life skills. Various authors have proposed to acknowledge a relational dimension of mastery, defined as the ability to maintain control over one's l