Zobrazeno 1 - 10
of 886
pro vyhledávání: '"Diependaele K"'
Autor:
Hermens, Frouke1 (AUTHOR) frouke.hermens@ou.nl, Anker, Wim1 (AUTHOR), Noten, Charmaine1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Sensors (14248220). Nov2024, Vol. 24 Issue 22, p7254. 21p.
Autor:
dos Reis Pereira, Humberto1 (AUTHOR) humbertodrp@gmail.com, dos Reis Justi, Francis Ricardo2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psicologia: Reflexão e Critica. 11/4/2024, Vol. 37 Issue 1, p1-13. 13p.
Autor:
Yokoi, Mio1,2 (AUTHOR), Takano, Kouji1 (AUTHOR), Nakamura, Kimihiro1 (AUTHOR) nakamura-kimihiro@rehab.go.jp
Publikováno v:
PLoS ONE. 10/30/2024, Vol. 19 Issue 10, p1-14. 14p.
Autor:
Chen L; Department of Educational Psychology, University of Illinois Urbana-Champaign, 220A, Education Bldg, 1310 S 6th St, Champaign, IL, 61820, USA. linchen8@illinois.edu.; Beckman Institute for Advanced Science and Technology, University of Illinois Urbana-Champaign, Champaign, USA. linchen8@illinois.edu.; Department of Linguistics, University of Illinois Urbana-Champaign, Champaign, USA. linchen8@illinois.edu., Perfetti C; Learning Research & Development Center, University of Pittsburgh, Pittsburgh, PA, USA., Xu Y; Department of East Asian Languages and Literatures, University of Pittsburgh, Pittsburgh, PA, USA.
Publikováno v:
Journal of psycholinguistic research [J Psycholinguist Res] 2024 Dec 06; Vol. 54 (1), pp. 1. Date of Electronic Publication: 2024 Dec 06.
Autor:
Martensen H; Vias Institute, Belgium. Electronic address: heike.martensen@vias.be., Diependaele K; Vias Institute, Belgium., Daniels S; Vias Institute, Belgium., Van den Berghe W; Vias Institute, Belgium., Papadimitriou E; Department of Transportation Planning and Engineering, NTUA, Greece., Yannis G; Department of Transportation Planning and Engineering, NTUA, Greece., Van Schagen I; Institute for Road Safety Research, SWOV, The Netherlands., Weijermars W; Institute for Road Safety Research, SWOV, The Netherlands., Wijnen W; W2 Economics, The Netherlands., Filtness A; Loughborough Design School, United Kingdom., Talbot R; Loughborough Design School, United Kingdom., Thomas P; Loughborough Design School, United Kingdom., Machata K; Kuratorium für Verkehrssicherheit (KfV), Austria., Aigner Breuss E; Kuratorium für Verkehrssicherheit (KfV), Austria., Kaiser S; Kuratorium für Verkehrssicherheit (KfV), Austria., Hermitte T; LAB, PSA Peugeot Citroën, France., Thomson R; SAFER, Chalmers University, Sweden., Elvik R; Institute for Transport Economics (TOI), Norway.
Publikováno v:
Accident; analysis and prevention [Accid Anal Prev] 2019 Apr; Vol. 125, pp. 344-351. Date of Electronic Publication: 2018 Aug 18.
Autor:
Diependaele K; VIAS institute, Brussels, Belgium. Electronic address: kevin.diependaele@vias.be., Martensen H; VIAS institute, Brussels, Belgium., Lerner M; Bundesanstalt für Straßenwesen, Bergisch Gladbach, Germany., Schepers A; Bundesanstalt für Straßenwesen, Bergisch Gladbach, Germany., Bijleveld F; Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Verkeersveiligheid, Den Haag, The Netherlands; Vrije Universiteit, Amsterdam, The Netherlands., Commandeur JJF; Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Verkeersveiligheid, Den Haag, The Netherlands; Vrije Universiteit, Amsterdam, The Netherlands.
Publikováno v:
Accident; analysis and prevention [Accid Anal Prev] 2019 Apr; Vol. 125, pp. 336-343. Date of Electronic Publication: 2018 Aug 18.
Autor:
Taikh A; Department of Psychology, Concordia University of Edmonton, 7128 Ada Blvd NW, Edmonton, Alberta, T5B 4E4, Canada. alexander.taikh@concordia.ab.ca., Gagné CL; Department of Psychology, University of Alberta, P-217 Biological Sciences Building, Edmonton, Alberta, T6G 2E9, Canada. cgagne@ualberta.ca., Spalding TL; Department of Psychology, University of Alberta, P-217 Biological Sciences Building, Edmonton, Alberta, T6G 2E9, Canada.
Publikováno v:
Memory & cognition [Mem Cognit] 2024 Apr; Vol. 52 (3), pp. 680-723. Date of Electronic Publication: 2023 Dec 05.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.