Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Dieker M"'
Publikováno v:
Egher, C, Dieker, M & van Diem, L 2017, Glances behind the scenes: the construction and dissemination of knowledge and technology in different times and spaces . in H van Lente, T Swierstra, S Wyatt & R Zeiss (eds), Wegwijs in SRS – Knowing your way in STS . Maastricht University, pp. 215-216 .
Vrije Universiteit Amsterdam
Vrije Universiteit Amsterdam
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d037aedb5959aa68d1036b22299b973d
https://hdl.handle.net/1871.1/eb4c87a2-88c7-4c8b-b4bc-6284dcf88172
https://hdl.handle.net/1871.1/eb4c87a2-88c7-4c8b-b4bc-6284dcf88172
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, 27, 4, pp. 340
Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, 27, 340
Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, 27, 340
Contains fulltext : 158382.pdf (Publisher’s version ) (Closed access) Aim: There is a need for service providers to gain insight into the implementation of a Strength-Based Approach (SBA) in clinical practice. Key elements of SBA are the focus on c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.