Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"Didion, Lisa"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Didion, Lisa (AUTHOR) lisadidion@ku.edu
Publikováno v:
Teaching Exceptional Children. Aug2024, p1.
Climb Data Mountain: How Components of Self-Determination Can Support Oral Reading Fluency Practice.
Autor:
Didion, Lisa1 (AUTHOR) lisa-didionjohnston@uiowa.edu, Toste, Jessica R.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Teaching Exceptional Children. Jul2022, Vol. 54 Issue 6, p424-432. 9p.
Autor:
Didion, Lisa1 lisa-didionjohnston@uiowa.edu, Toste, Jessica R.2, Benz, Sarah A.3, Shogren, Karrie A.4
Publikováno v:
Learning Disability Quarterly. Nov2021, Vol. 44 Issue 4, p288-303. 16p.
Publikováno v:
Assessment for Effective Intervention; Sep2023, Vol. 48 Issue 4, p179-189, 11p
Supplemental material, sj-docx-1-aei-10.1177_15345084221148202 for Using Audio Recordings to Reliably and Efficiently Observe Teacher Behavior Related to Explicit Instruction by Lisa Didion, Marissa J. Filderman, Greg Roberts, Sarah A. Benz and Cassa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4150cc4860fe9fef07c5e025daab1e93
Autor:
Didion, Lisa1 (AUTHOR) lisa-didionjohnston@uiowa.edu, Toste, Jessica R.2 (AUTHOR), Benz, Sarah A.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Learning Disabilities Research & Practice (Wiley-Blackwell). Nov2020, Vol. 35 Issue 4, p218-231. 14p. 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.