Zobrazeno 1 - 10
of 434
pro vyhledávání: '"Didactic manual"'
Autor:
Cristi, Miguel Antonio Ahumada1 miguel.cristi@unila.edu.br, de Obanos Romero, Gregorio Pérez1 gregorio.romero@unila.edu.br, Ulloa Bustinza, Iván Alejandro1 ivan.bustinza@unila.edu.br
Publikováno v:
Fórum Lingüístico. abr-jun2022, Vol. 19 Issue 2, p7912-7936. 25p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
La fisiopatología, complicaciones y manifestaciones bucales de la enfermedad de Parkinson debe ser entendida por los odontólogos al momento de instaurar un plan de tratamiento dental; sin embargo, la Facultad de Odontología de la Univer- sidad de
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______274::51b08d1d5bc4c21d8101c96be14cbe5d
http://www.saber.ula.ve/handle/123456789/49169
http://www.saber.ula.ve/handle/123456789/49169
Publikováno v:
Scientific studies and modern education
Научные исследования и современное образование
Научные исследования и современное образование
Проблема речи во всём её видовом разнообразии является актуальной в дошкольном возрасте. На сегодняшний день существует множество мето
Publikováno v:
Educação Matemática Pesquisa : Revista do Programa de Estudos Pós-Graduados em Educação Matemática. 23:231-262
Resumo O livro didatico e uma importante ferramenta pedagogica utilizada pelos professores de matematica. Neste sentido, o livro do professor apresenta um recurso pedagogico que orienta o seu trabalho em todas as atividades presentes no manual didati
Publikováno v:
REAMEC-Red Amazónica de Educación en Ciencias y Matemáticas; Vol. 10 Núm. 1 (2022): Janeiro a abril de 2022; e22009
REAMEC-Rede Amazônica de Educação em Ciências e Matemática; v. 10 n. 1 (2022): Janeiro a abril de 2022; e22009
REAMEC Journal-Amazonian Network of Mathematical Education; Vol. 10 No. 1 (2022): Janeiro a abril de 2022; e22009
Revista Reamec
Universidade Federal de Mato Grosso (UFMT)
instacron:UFMT
REAMEC-Rede Amazônica de Educação em Ciências e Matemática; v. 10 n. 1 (2022): Janeiro a abril de 2022; e22009
REAMEC Journal-Amazonian Network of Mathematical Education; Vol. 10 No. 1 (2022): Janeiro a abril de 2022; e22009
Revista Reamec
Universidade Federal de Mato Grosso (UFMT)
instacron:UFMT
The present work is part of an investigation of the Institutional Program for Scientific Initiation Scholarships (PIBIC), a qualitative bibliographic analysis, which aims to highlight the subdomains that appear in the teacher's manual that teaches ma
Autor:
Pedro F. Huamani-Navarrete
Publikováno v:
2020 IEEE World Conference on Engineering Education (EDUNINE).
Publikováno v:
Revista HISTEDBR on-line; 2023, Vol. 23, p1-22, 22p
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.