Zobrazeno 1 - 10
of 6 488
pro vyhledávání: '"Didactic Model"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Torres Blanco, Ana Maria1 atorres16@uan.edu.co, Rojas Velásquez, Osvaldo2 orojasv69@uan.edu.co
Publikováno v:
GeSec: Revista de Gestao e Secretariado. 2024, Vol. 15 Issue 2, p1-23. 23p.
Autor:
DELGADO-MOLINA, JAQUELINE BEATRIZ, PINCAY-CAÑARTE, MARÍA ELENA, VILLACRESES-VÉLIZ, ELVIRA GEOCONDA, PINCAY-PIN, VIRGINIA ESMERALDAS
Publikováno v:
Salud Uninorte; ene-jun2024, Vol. 40 Issue 1, p250-272, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marceli Cherchiglia Aquino
Publikováno v:
Pandaemonium Germanicum: Revista de Estudos Germanísticos, Vol 26, Iss 49 (2023)
This article proposes a linguistically based framework that can be used for the teaching of Modal Particles (MPs) using contextualized examples of authentic interactions from the Netflix's series Queer Eye Germany. For the description of MPs ja and d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1ba73b58918e4fcf88ead4fccf2e8e79
Autor:
Ruíz Pasapera, Javier Antonio1 jruizpa70@ucvvirtual.edu.pe, Zegarra Peña, Martha Rosalía1 mzegarrape@ucvvirtual.edu.pe, Ramos Santamaría, Mariela Liliana2 albertito@crece.uss.edu.pe
Publikováno v:
Revista de Filosofía. 2023-1, Vol. 40 Issue 103, p374-389. 16p.
Autor:
Dagmar Sieglová
Publikováno v:
Studie z Aplikované Lingvistiky, Vol 14, Iss 1, Pp 41-61 (2023)
Critical incidents (CIs) refer to memorable situations from an individual’s life that contribute to the formation of their future decisions, behaviors, and actions. During WW2 and even after, CIs were used in varied professional settings, including
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/900651bb2f844d408dac378651bc49c9
Publikováno v:
Revista Habanera de Ciencias Médicas, Vol 22, Iss 4, Pp e5395-e5395 (2023)
Introduction: In order to train the Doctor of Medicine that society demands from the Medical University, it is necessary to narrow the gap between the insufficient development of the comprehension-expression process in students entering the Medical S
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8672975dbcef441f8364e0084413408c