Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Dickmann, Ellyn"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Love, Hannah B.1 (AUTHOR) Hannah.love15@alumni.colostate.edu, Dickmann, Ellyn M.2 (AUTHOR), Fisher, Ellen R.1,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 7/19/2023, Vol. 18 Issue 7, p1-22. 22p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Love, Hannah B., Cross, Jennifer E., Fosdick, Bailey K., Tofany, Elizabeth, Dickmann, Ellyn M.
Supplemental material, sj-docx-1-sgr-10.1177_10464964221121349 for Teaching Team Science: The Key to Addressing 21st Century Global Challenges by Hannah B. Love, Jennifer E. Cross, Bailey K. Fosdick, Elizabeth Tofany and Ellyn M. Dickmann in Small Gr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5833fb531229f258ec685b481b7915c9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Engineering Pedagogy; 2020, Vol. 10 Issue 4, p9-24, 16p
Autor:
Briers, Andrew N., Dickmann, Ellyn M.1,2
Publikováno v:
International Journal of Police Science & Management. Summer2009, Vol. 11 Issue 2, p130-140. 11p.
Autor:
A. Brown, Mark, Bowser, Gillian, N. Quick Bear, Emily, L. Purnell, Amanda, M. Dickmann, Ellyn
Among the key challenges in science education, low numbers of underrepresented students completing science degrees is a major bottleneck in the development of the US science and technology workforce. The relatively low persistence and retention of Af
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4e064f45f51e00046b5e1b1eac3cec7e
Publikováno v:
Journal of Formative Design in Learning; Jun2018, Vol. 2 Issue 1, p8-19, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.