Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Dickison, Daniel"'
Publikováno v:
In Psychology of Learning and Motivation 2007 48:271-312
Publikováno v:
Hausmann, Robert; Dickison, Daniel; Connelly, John; & Towle, Brendon. (2011). Interactive diagrams reduce the split-attention effect in geometry. Proceedings of the Cognitive Science Society, 33(33). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/3bx7d7k9
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::cfa9b6705b00583a40ebcb7d77c4179d
http://www.escholarship.org/uc/item/3bx7d7k9
http://www.escholarship.org/uc/item/3bx7d7k9
Publikováno v:
Juvina, Ion; Taatgen, Niels A.; & Dickison, Daniel. (2007). Cognitive Control as Alternation of Activation and Suppression in a Stroop Task. Proceedings of the Cognitive Science Society, 29(29). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/6950q24k
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::776d2fb702dc9ad838ed9ffec2b3b80c
http://www.escholarship.org/uc/item/6950q24k
http://www.escholarship.org/uc/item/6950q24k
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dickison, Daniel, Ritter, Steven, Nixon, Tristan, Harris, Thomas K., Towle, Brendon, Murray, R. Charles, Hausmann, Robert G. M.
Publikováno v:
Intelligent Tutoring Systems (9783642134364); 2010, p300-302, 3p
Publikováno v:
Journal of Experimental Psychology. Learning, Memory & Cognition. May2005, Vol. 31 Issue 3, p568-578. 11p.
Autor:
Park H; Department of Psychology, Carnegie Mellon University, Pittsburgh, PA 15213, USA. hkpark@andrew.cmu.edu, Reder LM, Dickison D
Publikováno v:
Journal of experimental psychology. Learning, memory, and cognition [J Exp Psychol Learn Mem Cogn] 2005 May; Vol. 31 (3), pp. 568-78.