Zobrazeno 1 - 10
of 268
pro vyhledávání: '"Dialogical self theory"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
The narrative inquiry investigates the construction and evolution of a female Chinese language teacher’s identity across her pre-service and in-service phases. Utilising data from interviews, class observation and written reflections, the research
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/21a7d8d431ae400fa667fc48a843d20a
Publikováno v:
Canadian Journal of Academic Librarianship, Vol 9 (2023)
Teaching is one of the most consequential responsibilities of an academic librarian, yet many of us approach it without the training or self-awareness required to do it well. Teaching well means being willing to commit to endless, fearless exploratio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d9280484e264843902e63b4df98cd24
Publikováno v:
Psicologia: Teoria e Pesquisa, Vol 39 (2023)
ABSTRACT The present study presents an exercise in a dialogue between queer theory and Dialogical Self Theory (DST) as theoretical support for research on the impacts of the gender positioning of LGBTI+ subjects on the development of the self. Queer
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/61ebc427ca50462cba2306053b5467d6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Impedovo, Maria Antonietta
Publikováno v:
Migration Letters. 19(3):343-355
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1036521
Autor:
Kałowski, Piotr
Publikováno v:
Truth and Falsehood in Science and the Arts. :189-204
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/chapter-detail?id=869859
Autor:
Holmes, TabithaR.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Constructivist Psychology. Apr-Jun2013, Vol. 26 Issue 2, p157-159. 3p.
Autor:
Babatunde, Oluwayomi Kayode
Publikováno v:
The TQM Journal, 2020, Vol. 33, Issue 2, pp. 503-520.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TQM-04-2020-0075
Autor:
Káplár-Kodácsy, Kinga, Dorner, Helga
Publikováno v:
International Journal of Mentoring and Coaching in Education, 2020, Vol. 9, Issue 3, pp. 257-277.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJMCE-05-2019-0061