Zobrazeno 1 - 10
of 412
pro vyhledávání: '"Dialogic Learning"'
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractThis paper examines the social and academic effects of dialogic pedagogical gatherings (DPG) on sustainable development training for Education degree students at university. The quantitative study employs a descriptive, correlational, and inf
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/06f382d2ce4b45d69332c5c634629103
Autor:
Ane López de Aguileta, Marifa Salceda, Sandra Girbés-Peco, Juan Carlos Peña-Axt, Marta Soler-Gallart
Publikováno v:
Qualitative Research in Education, Vol 12, Iss 3 (2023)
The right of every citizen to access cultural heritage, such as classical music, has been widely pointed out by international organizations. However, there are certain barriers that impede members of vulnerable groups from enjoying the benefits of th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4786b8ca5cfb47d5b3ff7805d8667419
Autor:
Shonagh Douglas
Publikováno v:
Research in Learning Technology, Vol 31, Pp 1-16 (2023)
The use of breakout rooms is an increasingly used tool in online teaching. This study uses Laurillard’s (2013) Conversational Framework to evaluate the effectiveness of breakout rooms in achieving learning through peer-to-peer dialogue in large-sca
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5120bbc3d2584cab8dd0900c004c43da
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Inés Lozano Cabezas, Marcos Jesús Iglesias Martínez, Sandra Arroyo Salgueira, María Del Mar Camús Ferri, Antonio Giner Gomis
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 9, Iss 1 (2022)
Observing the teaching-learning situations that arise in educational contexts is a key part of teacher education. The present study examined how forty-three future teachers constructed their professional knowledge. Adopting a qualitative approach, we
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9088dde465e94411b5291b796aedca66
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Saripudin, Mohamad1 mohamadsaripudin@upi.edu
Publikováno v:
Educational Review. Mar2023, Vol. 75 Issue 3, p587-588. 2p.
Autor:
Ricardo Sosa
Publikováno v:
Revista GEMInIS, Vol 13, Iss 3 (2022)
Feedback loops take place when the output of a system is fed back into its input, and the emergent results of this connection can be surprising and interesting as seen in video feedback art. I build here on the idea of “strange loops” developed f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b1579ade1e824b5ba0ec844c4162c4a8