Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"DiDonato, Nicole"'
Autor:
Sokol, Noah W., Foley, Megan M., Blazewicz, Steven J., Bhattacharyya, Amrita, DiDonato, Nicole, Estera-Molina, Katerina, Firestone, Mary, Greenlon, Alex, Hungate, Bruce A., Kimbrel, Jeffrey, Liquet, Jose, Lafler, Marissa, Marple, Maxwell, Nico, Peter S., Paša-Tolić, Ljiljana, Slessarev, Eric, Pett-Ridge, Jennifer
Publikováno v:
In Soil Biology and Biochemistry June 2024 193
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
DiDonato, Nicole C.
Thesis (Ph. D.)--Rutgers University, 2009.
"Graduate Program in Education." Includes bibliographical references (291-301).
"Graduate Program in Education." Includes bibliographical references (291-301).
Autor:
DiDonato, Nicole C.
Publikováno v:
Instructional Science, 2013 Jan 01. 41(1), 25-47.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23372559
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
DiDonato, Nicole
Carboxylic acids are a defining component of soil organic matter, responsible for many of the physical and chemical properties, including metal-organic matter interactions, which govern its role as an important constituent of soils. However, there is
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::af025d113a5a88bad5407308e2f6fc0b
Autor:
Yang Lin, Campbell, Ashley N., Bhattacharyya, Amrita, DiDonato, Nicole, Thompson, Allison M., Tfaily, Malak M., Nico, Peter S., Silver, Whendee L., Pett-Ridge, Jennifer
Publikováno v:
Biogeosciences Discussions; 4/22/2020, p1-25, 25p
Publikováno v:
Information Technology, Learning & Performance Journal. Fall2006, Vol. 24 Issue 2, p35-53. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.