Zobrazeno 1 - 10
of 107
pro vyhledávání: '"Di Tosto, Gennaro"'
Autor:
Fareed, Naleef, Jonnalagadda, Pallavi, MacEwan, Sarah R, Di Tosto, Gennaro, Scarborough, Seth, Huerta, Timothy R, McAlearney, Ann Scheck
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 23, Iss 4, p e23866 (2021)
BackgroundThe decision to use patient portals can be influenced by multiple factors, including individuals’ perceptions of the tool, which are based on both their personal skills and experiences. Prior experience with one type of portal may make in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ad5074d084b647988cf1e71d4f456648
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research, Vol 22, Iss 6, p e16849 (2020)
BackgroundWeb-based outpatient portals help patients engage in the management of their health by allowing them to access their medical information, schedule appointments, track their medications, and communicate with their physicians and care team me
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/603f327e22ea48d4893c0c9088aa9fe9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Walker, Daniel M., Garner, Jennifer A., Hefner, Jennifer L., Headings, Amy, Jonas, Daniel E., Clark, Aaron, Bose-Brill, Seuli, Nawaz, Saira, Seiber, Eric, McAlearney, Ann Scheck, Brock, Guy, Zhao, Songzhu, Reopell, Luiza, Coovert, Nicolette, Shrodes, Jennifer C., Spees, Colleen K., Sieck, Cynthia J., Di Tosto, Gennaro, DePuccio, Matthew J., Williams, Amaris, Hoseus, Jenelle, Baker, Carrie, Brown, Michelle Moskowitz, Joseph, Joshua J.
Publikováno v:
In Contemporary Clinical Trials July 2023 130
Autor:
Di Tosto, Gennaro1 (AUTHOR) Gennaro.DiTosto@osumc.edu, Hefner, Jennifer L.2,3 (AUTHOR), Walker, Daniel M.1,2,3 (AUTHOR), Gregory, Megan E.4 (AUTHOR), McAlearney, Ann Scheck1,2,3 (AUTHOR), Sieck, Cynthia J.5 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Health Services Research. 8/10/2023, Vol. 23 Issue 1, p1-12. 12p. 1 Color Photograph, 1 Diagram, 1 Chart, 5 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Computers & Education December 2018 127:90-106
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.