Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Di Blasi, Francesco Domenico"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Mitochondrial DNA involvement in patients with autism spectrum disorders and intellectual disability
Autor:
Scuderi, Carmela, Santa Paola, Sandro, Lo Giudice, Mariangela, Di Blasi, Francesco Domenico, Giusto, Stefania, Di Vita, Giuseppa, Pettinato, Rosa, Vitello, Girolamo Aurelio, Romano, Corrado, Buono, Serafino, Salpietro, Vincenzo, Houlden, Henry, Borgione, Eugenia
Publikováno v:
In Research in Autism Spectrum Disorders February 2023 100
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Santa Paola, Sandro, Di Blasi, Francesco Domenico, Borgione, Eugenia, Lo Giudice, Mariangela, Giuliano, Marika, Pettinato, Rosa, Di Stefano, Vincenzo, Brighina, Filippo, Lupica, Antonino, Scuderi, Carmela
Publikováno v:
Genes; Jan2024, Vol. 15 Issue 1, p134, 10p
Autor:
Leonardi, Marco Maria1, Di Blasi, Francesco Domenico2 fdiblasi@oasi.en.it, Savelli, Enrico3, Buono, Serafino4
Publikováno v:
Dyslexia (10769242). Nov2021, Vol. 27 Issue 4, p452-467. 16p.
Autor:
Di Blasi, Francesco Domenico, Costanzo, Angela Antonia, Finocchiaro, Maria, Stimoli, Maria Agatina, Zuccarello, Rosa, Buono, Serafino, Ferri, Raffaele, Zoccolotti, Pierluigi
Publikováno v:
Education Sciences; Oct2023, Vol. 13 Issue 10, p1026, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.