Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Di Blas N"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Archives of the Photogrammetry, Remote Sensing & Spatial Information Sciences; 5/8/2019, Vol. XLII-2/W11, p255-261, 7p
Autor:
Di Blas Nicoletta
Publikováno v:
Research on Education and Media, Vol 14, Iss 1, Pp 112-119 (2022)
What ‘sources’ of knowledge do higher education students draw on, to prepare for exams? And has the pandemic made any difference? The study presented in this paper addresses these questions, in the belief that gaining awareness of the sources thr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2b9dc5622f364f57ad2e42b889b90e20
Between 2002 and 2008, we have developed and deployed four educational programs based on Multi-Users Virtual Environments (MUVEs): more than 9,000 students from Europe, USA and Israel took part in MUVEs based experiences in the context of formal educ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4034::2e5dbaa69853d9323f88b6148411cb84
https://hdl.handle.net/11587/361986
https://hdl.handle.net/11587/361986
Il progetto per l’archivio digitale dei dati del monitoraggio del dipinto del Mantegna chiamato Pala Trivulzio è nato in occasione della mostra Mantegna e le Arti a Verona 1450 -1500 (Verona, Palazzo della Gran Guardia, 16 settembre 2006), che ved
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4034::01a93610f60170b1bbe780ce6097a956
https://hdl.handle.net/11587/121186
https://hdl.handle.net/11587/121186