Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Dhara, Anulekha"'
Autor:
Pathakota, Pranavi, Zaid, Kunwar, Dhara, Anulekha, Meisheri, Hardik, Souza, Shaun D, Shah, Dheeraj, Khadilkar, Harshad
We describe a novel decision-making problem developed in response to the demands of retail electronic commerce (e-commerce). While working with logistics and retail industry business collaborators, we found that the cost of delivery of products from
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2112.08736
Since the seminal work of Scarf (1958) [A min-max solution of an inventory problem, Studies in the Mathematical Theory of Inventory and Production, pages 201-209] on the newsvendor problem with ambiguity in the demand distribution, there has been a g
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1806.05379
Worst-case bounds on the expected shortfall risk given only limited information on the distribution of the random variables has been studied extensively in the literature. In this paper, we develop a new worst-case bound on the expected shortfall whe
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1701.04167
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dhara, Anulekha1 (AUTHOR), Natarajan, Karthik1 (AUTHOR) karthik_natarajan@sutd.edu.sg
Publikováno v:
Optimization Methods & Software. Aug2017, Vol. 32 Issue 4, p738-753. 16p.
Autor:
Dhara, Anulekha1 anulekha_iitd@yahoo.co.in, Mehra, Aparna1 apmehra@maths.iitd.ac.in
Publikováno v:
Asia-Pacific Journal of Operational Research. Apr2008, Vol. 25 Issue 2, p113-133. 21p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.