Zobrazeno 1 - 10
of 206
pro vyhledávání: '"Dewar, E"'
Publikováno v:
Tizard Learning Disability Review. 27:46-52
Purpose This narrative review aims to examine how trans people with intellectual disabilities are perceived and discussed in the academic literature. Design/methodology/approach A narrative review was carried out to better understand the positioning
Publikováno v:
In Heart, Lung and Circulation August 2024 33 Supplement 4:S244-S245
Autor:
Lineham, J., Wang, B., Vizi, D., Dewar, E., Fudim, M., Burkhoff, D., Nanayakkara, S., Mariani, J., Kaye, D.
Publikováno v:
In Heart, Lung and Circulation July 2023 32 Supplement 3:S120-S121
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wallace, A, Pietrusz, A, Dewar, E, Dudziec, M, Jones, K, Hennis, P, Sterr, A, Baio, G, Machado, P, Laurá, M, Skorupinska, I, Skorupinska, M, Butcher, K, Trenell, M, Reilly, MM, Hanna, M, Ramdharry, GM
Objective: The aim of this phase 2 trial was to ascertain the feasibility and effect of community based aerobic exercise training for people with two of the more common neuromuscular diseases: Charcot-Marie-Tooth disease type 1A (CMT) and Inclusion B
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e6683ed629c9d47210af85b01b33a6a2
https://eprints.kingston.ac.uk/id/eprint/43305/1/Dudziec-M-43305-VoR.pdf
https://eprints.kingston.ac.uk/id/eprint/43305/1/Dudziec-M-43305-VoR.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dewar, E. P., Walker, A. J.
Publikováno v:
British Medical Journal (Clinical Research Edition), 1986 Apr . 292(6527), 1079-1079.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/29522951
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.