Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Devine CA"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Abnormal and Social Psychology. 45:286-295
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Liljestrand RL; Author Affiliations: Clinical Instructor (Dr Liljestrand), Department of Nursing, Appalachian State University, Boone, North Carolina; Professor Emeritus (Dr Chandler) and Professor/DNP Program Director (Dr Kalmakis), Elaine Marieb College of Nursing, University of Massachusetts Amherst, Amherst; Assistant Professor (Drs Devine and Lewis Mchenga), Department of Nursing, Fitchburg State University, Fitchburg, Massachusetts; and Assistant Professor (Dr Rivera Pérez), School of Nursing, University of Puerto Rico, San Juan, Puerto Rico., Chandler GE, Devine CA, Pérez JR, Mchenga NL, Kalmakis KA
Publikováno v:
Nurse educator [Nurse Educ] 2024 Jul-Aug 01; Vol. 49 (4), pp. E232-E233. Date of Electronic Publication: 2023 Nov 02.
Autor:
Devine CA; About the Authors Christine Ann Devine, PhD, RN, an assistant professor in the Department of Nursing, Fitchburg State University, Fitchburg, Massachusetts, was a doctoral student at the University of Massachusetts Dartmouth, Dartmouth, Massachusetts, when this research was conducted. Elizabeth Danells Chin, PhD, RN, is an associate professor, Department of Adult Nursing, University of Massachusetts Dartmouth. Kristen A. Sethares, PhD, RN, CNE, FAHA, FHFSA, is a professor, Department of Adult Nursing, University of Massachusetts Dartmouth. Marilyn E Asselin, PhD, RN, is an adjunct associate professor, College of Nursing, University of Rhode Island, Kingston, Rhode Island. Dr. Devine was a recipient of the National League for Nursing/Eastern Nursing Research Society Doctoral Research Award and a Sigma Theta Tau Iota Phi-at-Large Chapter PhD Dissertation Research Award. This research study was funded by these two awards. For more information, contact Dr. Devine at cdevine@fitchburgstate.edu., Chin ED, Sethares KA, Asselin ME
Publikováno v:
Nursing education perspectives [Nurs Educ Perspect] 2021 Jul-Aug 01; Vol. 42 (4), pp. 221-226.