Zobrazeno 1 - 10
of 435
pro vyhledávání: '"Developmental learning"'
Publikováno v:
Naučno-Pedagogičeskoe Obozrenie, Iss 6, Pp 7-20 (2023)
Актуальность работы обусловлена тем, что математика как особый язык науки и коммуникации является культурным феноменом современного ц
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1bc61fb96a7c468d9a2145096f4f597e
Autor:
Turóci, Anna, Dubayová, Tatiana
Publikováno v:
Štúdie zo špeciálnej pedagogiky / Studies in Special Education. 11(3):19-31
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1087002
Autor:
Zlatkova-Doncheva, Katerina
Publikováno v:
Педагогически алманах / Pedagogical Almanac. 30(1):70-78
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1049278
Autor:
Matviichuk, Tetiana, Branitska, Tetiana, Solovyov, Valeriy, Marchenko, Oksana, Kovalchuk, Andrii T., Boreiko, Natalia, Anichkina, Olena, Fihol, Nataliia, Gerasymova, Irina
Publikováno v:
Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională / Romanian Journal for Multidimensional Education. 14(2):50-72
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1038339
Autor:
Daniil Mytsenko
Publikováno v:
Вісник: Київський інститут бізнесу та технологій, Vol 48, Iss 2, Pp 25-30 (2021)
The essence and basic principles of the concept of sustainable development, features of its adaptation to domestic social and economic conditions are considered in work. Emphasis is placed on the certainty of sustainable development as the only possi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e497b141e3f44bd0892d4de5402bd556
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rubtsov V.V., Ulanovskaya I.M.
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 17, Iss 2, Pp 50-58 (2021)
The article focuses on the results of the study on the development of social competencies in primary school students studying in schools with different ways of organizing educational interactions. Two types of schools are analyzed: a school that impl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6f895ca33a4f42a48b47df0daf29a252
Publikováno v:
Frontiers in Integrative Neuroscience, Vol 16 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/63519dcb8e0248aeab31ef59bfe8f7c9